27-04-06

Miss Belgian Look uit Wellen presenteert belspel op VT4

"Belspelletjes zijn niet belachelijk, we hebben duizenden kijkers!”

De Wellense Liesbeth Geladé, Miss Belgian Look 2006, presenteert sinds kort het VT4-bespel Play. De 21-jarige schone combineert haar studies met de telefoonquizopnames in Amsterdam. “Mijn ambitie? Ik zou héél graag een lifestyleprogramma presenteren, maar een VT4-gezicht zoals Ann Van Elsen wil ik ook wel worden!”

"Eigenlijk is mijn presenteerwerk toevallig uit de bus gekomen. Na de miss-verkiezing had ik héél wat interviews, fotoshoots en feestjes. Tijdens het verjaardagsfeest van het mannenblad Ché sprak iemand me aan om een screentest bij VT4 te doen. Ik heb die kans met beide handen gegrepen en ben sinds kort presentatrice van Play, naast Joni Dewitte en Joyce Kokkinakis” legt Liesbeth Gelade uit.

Omdat de opnames in Amsterdam zijn, zit Miss Belgian Beauty vaak in de Nederlandse hoofdstad. “We delen er een appartementje. Waarom de opnames niet in België zijn vraag ik me ook nog altijd af. Het is jammer dat ik nog niet veel van Amsterdam heb kunnen zien, maar daar komt hopelijk verandering in. Ik wil altijd fris en met een helder hoofd aan de live-opnames beginnen en heb dus nog niet van het Amsterdamse nachtleven kunnen proeven.”

Liesbeth Gelade ziet haar VT4-werk momenteel als een springplank. “Ik studeer regentaat aan de Provinciale Hogeschool Limburg en wil zonder twijfel mijn diploma behalen. De combinatie van studeren en presenteren is zwaar, maar toch nog haalbaar. Misschien opent Play deuren naar andere programma’s, misschien ook niet. Ik blijf alles relativeren en zal dan ook niet holderdebolder mijn studies beëindigen. Ik wil iets achter de hand hebben” legt de kersverse presentatrice uit.

Onnozel doen

Op Studio Brussel werden de belspelpresentatrices een tijdje geleden serieus door het slijk getrokken, maar daar trekt Liesbeth Gelade zich niets van aan. “Als ik vroeger naar een belspelletje keek, had ik ook vaak een oh jee-gevoel. Ik heb zelf ook nooit deelgenomen aan een belspel. Ik dacht dat het allemaal geldklopperij was, maar ik kan nu getuigen dat zulke spelletjes écht wel eerlijk verlopen. Ik weet ook wel dat de opdrachten erg eenvoudig zijn, maar we hebben wel duizenden kijkers. Bovendien staan mijn vrienden en familieleden allemaal achter mij en dat doet deugd. Laat anderen maar lachen, ik heb er absoluut geen probleem mee om voor de camera te lullen of een koekoeksklok na te bootsen!”

Liesbeth Gelade is 29 en 30 april en 1 mei te zien op VT4 om 10u en 14u30. 

www.liesbethgelade.be

10:58 Gepost door Female gamer | Permalink | Commentaren (2) |  Facebook |

Commentaren

In de kijker Proficiat Female gamer! Je blog staat vandaag in de kijker op de homepagina van de Skynet Blogs.

Hartelijk gefeliciteerd vanwege het hele Skynet Blogs team :-)

Gepost door: Skynet | 27-04-06

*** proficiat met je vermelding op de startpagina van de blogs !!!

Gepost door: Borriquito | 27-04-06

De commentaren zijn gesloten.